Dostawa wszystkich produktów zamówionych Online jest Gratis. Koszty przesyłki bierzemy na siebie! Korzystamy przy realizacji wysyłek z firm kurierskich DPD, DHL, GLS, UPS, Raben, Schenker. Ze względu na specyfikę naszych logistycznych rozwiązań nie ma możliwości wyboru kuriera realizującego dostawę Państwa towaru. W 99% przypadków czas doręczenia przesyłki to następny dzień roboczy. Jednak w sytuacjach losowych czas doręczenia to maksymalnie 72 godziny.
System płatności PayU oferuje szeroki zakres metod płatności wypełniający niemal 100% polskiego rynku płatności internetowych. Dostępne formy płatności to: karty płatnicze, przelewy elektroniczne. Jeżeli bank klienta nie występuje na liście w systemie PayU, należy skorzystać z ikony „Przelew tradycyjny. Wybór “przelewu tradycyjnego spowoduje wydłużenie czasu realizacji zamówienia i w tym przypadku wymagane jest również przesłanie potwierdzenia przelewu na adres biuro@greendruk.pl.
Płatność za pobraniem dokonywana jest przy odbiorze paczki kurierowi. Tą formę płatności akceptujemy do wartości zlecenia 5000 zł/brutto. W przypadku przekroczenia podanej kwoty przy składaniu zamówienia konieczne będzie skorzystanie z innej formy płatności.
Faktura pro-forma wystawiana jest przy zleceniach pozasystemowych w momencie zaakceptowania przedstawionej kalkulacji i wysłania zlecenia do drukarni. Opłacenie proformy jest warunkiem przystąpienia do realizacji.
Faktura z odroczonym terminem płatności (kredyt kupiecki) przeznaczony jest dla Szkół, Uczelni, Urzędów i jednostek Administracji Publicznej. W wyjątkowych sytuacjach przydzielany jest strategicznym Klientom. W celu skorzystania z formy płatności odroczonej prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (68) 386 9000.
Anulowanie zlecenia (zwrot płatności) do dokonania zwrotu płatności wymagane jest pisemne zgłoszenie na adres biuro@greendruk.pl z tematem: anulowanie zlecenia w treści maila prosimy również o podanie numeru zlecenia. Na adres mailowy prosimy również przesłać dane do wykonania zwrotnego przelewu.