W jaki sposób można się z nami kontaktować?
Zapraszamy do zakładki kontakt znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje.
Jak można zamówić towar z inną specyfikacją niż podana na stronie?
Nasza drukarnia przygotowuje indywidualne kalkulacje na życzenie Klientów. Jeżeli nie znaleźli Państwo produktu z odpowiednią specyfikacją zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Jakie płatności akceptuje nasza drukarnia?
Wszystkie niezbędne informacje na temat płatności znajdują sie tutaj.
Czy dostawa jest dodatkowo płatna?
Koszty dostawy na terenie kraju bierzemy na siebie. Na życzenie Klienta wysyłamy paczki no-name bez naszych oznaczeń również gratis. Dodatkowe informacje na temat dostawy znajdują się tutaj.
Jakie jest status zamówienia?
Informacje na temat wszystkich zleceń można znaleźć po zalogowaniu w zakładce zamówienia. Podajemy na bieżąco status zlecenia, numer listu przewozowego po wysyłce i dołączamy fakturę za wykonaną usługę.
W jaki sposób mogę zmienić dane po założeniu konta?
Po zalogowaniu do systemu www.greendruk.pl w panelu "Moje konto" przechodzimy do zakładki "Ustawienia konta" mogą Państwo na bieżąco zmieniać wszystkie dane firmy i adresy wysyłek.
Jakie produkty można zamawiać na www.greendruk.pl?
Oferujemy szeroką gamę produktów poligraficznych. Drukujemy wszystko od najprostszych wizytówek, ulotek, plakatów poprzez złożone katalogi szyte i katalogi klejone PUR. Drukujemy z plików klienta lub przygotowujemy na zlecenie projekty graficzne. Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą tutaj.
Jak znaleźć i wycenić produkt którego szukam?
Na naszej stronie głównej znajdują się produkty dostępne online w drukarni. Po kliknięciu w wybrany produkt system przekieruje Klienta do panelu kalkulacji Online. Wybierając odpowiednie parametry cena będzie automatycznie aktualizowana. Jeżeli znaleziony został odpowiedni produkt wystarczy dodać go do koszyka i przekazać zlecenie do realizacji.
Jakie technologie używane są w procesie druku?
W chwili obecnej system daje możliwość zamawiania produktów drukowanych technologią offsetową, cyfrową i solventową. Stawiamy przede wszystkim na technologię silnej niemieckiej marki Heidelberg. W procesie druku używamy również maszyn firm Komori, Roland i Konica Minolta. Na bieżąco nasi technolodzy śledzą sytuację rynkową i wdrażają nowe rozwiązania mające na celu usprawnienie procesu produkcji w drukarni.
Jak przekazać pliki do druku po złożeniu zamówienia?
Jednym z kolejnych etapów składania zamówienia jest przekazywanie plików produkcyjnych do drukarni. Udostępniliśmy 3 metody wgrywania plików, w zależności od upodobań Klienta. Pliki można wgrać bezpośrednio z poziomu komputera, skorzystać z Dropbox-a lub Google Drive. W sytuacji bardzo dużych plików udostępniamy dane serwera FTP. Pliki zostaną poddane weryfikacji pracowników studia DTP drukarni i w razie błędów Klient zostanie o nich poinformowany.
Jak złożyć zamówienie?
Po wybraniu produktów w naszej drukarni online wystarczy dołączyć pliki produkcyjne, podać dane wysyłki i fakturowania. Kolejnym z kroków będzie przekierowanie Klienta do jednej z opcji naszych płatności Online. Następnie zlecenie po pozytywnej weryfikacji zostanie przekazane do realizacji.
Jakie pliki akceptujemy do druku? Jak je przygotować?
Akceptujemy pliki w różnych formatach spełniające wymagania naszej specyfikacji. Akceptowane formaty plików do druku to: PDF, CDR, TIFF, TIF, JPG. Więcej szczegółowych informacji znajdziecie tutaj.
Co się dzieje po przekazaniu zlecenia do realizacji i wykonaniu płatności?
Teraz piłka jest po naszej stronie. Pliki podlegają weryfikacji naszych specjalistów z działu DTP. Jeżeli pliki będą poprawnie przygotowane zlecenie przechodzi do realizacji. Jeżeli jednak z jakiś powodów plik nie nadaje sie do produkcji zostaniesz o tym powiadomiony. W każdej chwili można na bieżąco sprawdzać status zlecenia po zalogowaniu na Moje konto.
Kiedy wystawiamy faktury?
Faktury wystawiane są po zakończeniu produkcji i dołączane do Państwa konta w momencie wysyłki. Maja Państwo możliwość pobrania swoich faktur w zakładce "faktury do pobrania". Na życzenie Klientów wysyłamy oryginały faktur pocztą tradycyjną.
Czy można podmienić plik do zamówienia?
Pliki można podmienić do momentu przekazania zlecenia do realizacji. Wystarczy zalogować się na konto przejść do zakładki zamówienia i odrzucić wgrany plik. Następnie prosimy o dołączanie poprawnych plików do druku. W sytuacji gdy zlecenie przejdzie już etap weryfikacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czy zlecenia można przyspieszyć w realizacji?
Nasza drukarnia gwarantuje najkrótsze terminy realizacji. Produkcje wykonywane są zgodnie z terminem podanym przy zleceniu.
Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Termin wysyłki zależy od specyfikacji wybranego produktu i godziny pozytywnej weryfikacji plików do druku. W momencie wygenerowania listów przewozowych otrzymasz informację na maila z numerem przesyłki. W 99% przypadków kurierzy wykonują dostawę w dniu następnym, jednak maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę może wynieść 72 godziny. W celu śledzenia drogi przesyłki prosimy skorzystać z wyszukiwarki dostępnej na stronie firmy kurierskiej. Można zlecić również odbiór przesyłki w punkcie kurierskim opcja dla wybranych miast Warszawa, Poznań, Kraków, Zielona Góra, Gdańsk, Gdynia, Wrocław, Białystok, Zamość, Gorzów Wielkopolski, Szczecin, Katowice, Wadowice, Bydgoszcz, Lublin, Częstochowa, Łódź, Olsztyn, Słupsk, Koszalin, Wałbrzych, Piła.
Z jakich kurierów korzystamy? Czy można towar odebrać osobiście?
Korzystamy z wielu firm kurierskich. Przypisanie danej wysyłki do określonego kuriera związane jest z czasem zejścia zlecenia z produkcji. Nasze przesyłki realizują firmy UPS, GLS, DPD, RABEN i DB SCHENKER. Klientów zainteresowani odbiorem osobistym wydruków zapraszamy do siedziby naszej firmy w Zbąszyniu.
Czy zamówienia mogą być wysłane na inny adres?
Tak, zlecenia mogą być wysłane na inny adres. W tym celu prosimy o zalogowanie sie na swoje konto i przejście do zakładki adresy dostawy. Następnie prosimy o dodanie nowego adresu dostawy i przypisanie go do zlecenia. Adres wysyłki może być zmieniony do momentu wygenerowania listów przewozowych.
Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?
Koszty dostawy na terenie kraju bierzemy na siebie. Jeżeli chcą Państwo wysłać towar za granicę to prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Jaki jest sposób zabezpieczenia druków do wysyłki?
Wszystkie produkty pakowane są do kartonów zbiorczych i dodatkowo zabezpieczone folią. Plakaty są rolowane i pakowane do tekturowej tuby. Towar na paletach jest bindowany i zabezpieczony folią strach. Na opakowania przygotowane do wysyłki przyklejana jest etykieta z numerem listu przewozowego. Jeżeli towar dotarł do Państwa uszkodzony to prosimy o sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki przy kurierze.
Co jeśli kurier nie zastanie mnie w miejscu dostarczenia przesyłki?
Jeżeli kurier nie zastanie adresata pod wskazanym adresem zostawi awizo z prośbą o kontakt. Kurier podejmuje przynajmniej dwie próby dostarczenia towaru. W przypadku braku odbioru przesyłka wraca do nadawcy. Kolejna próba wysyłki wydruków będzie skutkowała pokryciem kosztów dostawy przez Klienta.
Czy jest możliwa wysyłka towaru na różne adresy?
Tak ale w tym przypadku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Zlecenie zostanie wprowadzone do systemu w formie niestandardowej z odpowiednią adnotacją. Dodatkowe adresy wysyłki są dodatkowo płatne.
Co jeśli zlecenie wróci do drukarni, a było wysłane za pobraniem?
Jeżeli nie będziemy mogli się skontaktować z osobą zlecającą w przeciągu 30 dni od momentu zwrotu przesyłki to konto zostanie zablokowane, następnie sporządzimy protokół zniszczenia towaru i wystąpimy o uregulowanie płatności.
Czy towar może zostać wysłany na sobotę?
Tak, ale w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Usługa jest dodatkowo płatna.
Czy możemy wybrać firmę kurierską?
Niestety nie ze względu na proces technologiczny w drukarni. Etykiety z listami przewozowymi generowane są w momencie zejścia zlecenia z produkcji i przypisywane są automatycznie do kuriera czekającego na załadunek.
Na czym polega wysyłka NO-NAME?
Opcja umożliwia wysyłkę towaru w imieniu osoby zlecającej. Do przesyłki nie są dokładane żadne informacje o drukarni, a nadawcą przesyłki na liście przewozowym jest osoba zlecająca. Faktury za zamówienie dołączane są do panelu konta osoby zlecającej w zakładce faktury do pobrania.
Co jeżeli zlecenie zostało źle wykonane z winy drukarni?
Jeżeli zlecenie z jakiś powodów nie spełnia Twoich oczekiwań to może zostać zgłoszona przez Klienta procedura reklamacyjna. Po zalogowaniu do systemu w zakładce "Zamówienia" proszę o przejście do opcji Reklamacje i opisanie problemu. Drukarnia przeanalizuje cały proces produkcji i udzieli odpowiedzi w przeciągu 48 godzin.
Do którego momentu zlecenie może zostać wstrzymane?
Jeżeli zlecenie nie przeszło jeszcze weryfikacji działu DTP i nie zostało przekazane na produkcję to istnieje możliwość wstrzymania realizacji. W innym przypadku nie ma już takiej możliwości.
Czy jest możliwa wymiana plików w momencie jak zostały już wykonane matryce drukarskie?
Tak, jednak Klient zostanie obciążony dodtkowymi kosztami. Koszt wykonania matryc odpowiednio na produckję 4+0 to 200 zł/netto, 4+4 to koszt 400 zł/netto. Jeżeli praca była bardziej złożona i ilość matryc jest znacznie wyższa to prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.